Скандалният Volkswagen с две премиери у нас

Volkswagen ще представи новите Touran и Passat Alltrack по време на Автомобилен салон София 2015. Изцяло обновеният вариант на MPV-модела ще пристигне премиерно за българската публика в рамките на изложението. 
Интериорът на новия модел е със значително увеличени размери и с множество възможности за индивидуализация. Подобрения са предприети в целия автомобил, който се отличава с гама от четири нови икономични двигателя и широк обхват на асистиращи и мултимедийни системи. 
Третото поколение Touran се  отличава с нов спортен облик благодарение на по-мощен и прецизен дизайн, който е продължение на този на предходния модел, като е добавено усещане за лекота  и спортно представяне. Интериорът също е претърпял промени. Пространството може да бъде конфигурирано по най-различни начини благодарение на новоразработената fold-flat система на седалките, а ISOFIX позволява детските седалки да бъдат монтирани на всяко място. Багажното пространство разполага с обем от 1040 литра (когато е натоварено до височината на тавана до втория ред седалки) и общо 47 отделения за съхранение, което прави новия Touran идеален за ежедневна употреба. Опционалната нова 3-зонална автоматична климатична инсталация с антиалергенни филтри позволява въздухът в автомобила да остава свеж и чист.
Нова генерация със задвижване на четирите колела при Passat Alltrack ще отбележи своята премиера за България на Автомобилен салон София 2015. Този Volkswagen e гениален мултифункционален автомобил: може да бъде шофиран в заснежени участъци към ски писти, към плаж, теглейки лодка или по пътя към строеж за среща с архитект. Новият Passat Alltrack разширява хоризонта от възможности на активните хора. Туристически автомобил, бизнес автомобил, семеен автомобил и просторен SUV в едно. На разположение е специална офроуд програма с адаптирани асистиращи системи, модифицирано шаси и 4MOTION задвижване на четири колела.
То се базира на пето поколение Haldex съединител и се активира дори преди автомобилът да поднесе, за да се елиминира загубата на сцепление с пътя. При нормално шофиране се задвижват само предните колела, за да се пести гориво. В момента, в който възникне риск от загуба на сцепление, задният мост се включва плавно за части от секундата.

Коментирай

прочети още