Новото Peugeot 308 официално в България

Можем смело да заявим, че сме едни от първите, тествали новото Peugeot 308. Видяхме го и се докоснахме до него. Най-вече, покарахме го, както ние си знаем. Първите впечатления разбира се, не са едни от най-точните, затова очаквайте съвсем скоро и официалният ни тест драйв за новото Peugeot 308.

 

 

Тестът ни бе с маршрут София - Девин и обратно. Това, което ни направи сериозно впечатление, е подобреното пътно поведение, в сравнение с предишния модел на Peugeot 308. Подобрени са и двигателите, относно мощност и разход на гориво. Новото Peugeot 308 е изградено на изцяло нова платформа. Окачването е станало една идея по-твърдо и автомобилът се чувства по-стабилен в завои. Но в същото време меката “возия” си я има и явно никога няма да напусне марката.

 

 

Дизайнерите и инженерите на Peugeot създадоха дързък хечбек, интуитивен и модерен, с изчистен и елегантен дизайн. Благодарение на новата модулна платформа EMP2 (Efficient Modular Platform 2) новият Peugeot 308 притежава компактни размери (4,25 м) и намалена маса (-140 кг) в сравнение с предходния модел 308. Той създава ново усещане при шофиране и емисиите му на CO2 са рекордно ниски (от 95 гр/км и 3,3 л/100 км). Освен по-голямото вътрешно пространство е увеличен и обема на багажника - 470 л.

 

 

За момента новото Peugeot 308 се предлага с три бензинови двигателя и два дизелови. Трицилиндровият 1,2 VTi 82 к.с. с 5-степенна ръчна скоростна кутия, 1,6 THP 125 к.с. с 6-степенна ръчна скоростна кутия и 1,6 THP 156 к.с. с 6-степенна ръчна скоростна кутия. Двата дизелови са 1,6 HDi 92 к.с. с 5-степенна ръчна скоростна кутия и 1,6 e-HDI 115 к.с. с 6-степенна ръчна скоростна кутия. На по-късен етап ще се появят още нови двигатели, покриващи стандартите за Евро 6, съответно с обем 1,2 л., 1,6 л. и 2,0-л.

 

 

Коментирай

прочети още