Nissan с модерен шоурум в София

Nissan България модернизира стария си шоурум в София, отговарящ на последните стандарти на марката. Новата визуална идентичност бе представена миналата година в Братислава, а България е една от първите държави в света, която я лансира. Инвестицията в проекта надхвърля 100 000 евро.

В технологично отношение, това е третият в света шоурум с подобен вид оборудване. Прави впечатление, че при влизане в шоурума, не се вижда традиционната рецепция, а „welcome point“, който е еквивалент на приветлива рецепция без бариери. Идеята е и клиентът и търговецът да застанат един до друг, без рецепция, бариера помежду си.

Традиционните бюра за продажби и обособени офиси липсват. Позиционирани са различни видове маси и столове, които да отговорят на разбиранията за удобство на всеки клиент. Nissan има за цел да насърчи обсъждането на бъдещата покупка в неформална среда и чрез личен диалог с търговеца.

Впечатление прави и специалната “зона”, която ви предразполага за комфортно и релаксиращо изчакване. Клиентът може да гледа продуктови филми по Nissan TV или да работи на лаптопа си, настанил се удобно, сякаш е в кафене. Зоната предлага безплатно кафе и вода, които да направят престоят ви още по-приятен.

Две зони показват новостите около Nissan. Едната представя най-актуалните модели и иновации. Другата акцентира върху вълнуващото и емоционално преживяване, а именно Nismo моделите на марката.

Новият шоурум на Nissan е впечатляващ, а с появата на подобен тип интерактивни конзоли, чрез които може да черпим пълна информация за моделите на марката, идеята за шоурум преминава в друго измерение, в което всеки е добре дошъл. Искате ли да го почувствате? Елате на бул. Никола Вапцаров.

Коментирай

прочети още