Nissan NISMO семейството е вече в България

Тези дни обстановката на летище София се нажежи. Nissan България представи гамата NISMO пред българските журналисти в ексклузивна атмосфера. Водещи на събитието бяха Никол Станкулова и Орлин Павлов. Събитието приключи с ексклузивната новина, че единственият у нас Nissan GT-R Nismo вече има собственик в лицето на българската IT компания – Aossia. 
 
 
Динамика, страст и неспираща амбиция за предлагане на напреднала състезателна технология в обсега на непрофесионалния шофьор – това стои в основата на гамата модели NISMO. 
 
 
Juke NISMO RS идва с 1,6-литров DIG-T двигател, който генерира 218 к.с., докато въртящият момент, с механична трансмисия и версия с две задвижващи колела, е 280 Нм. 2WD моделите се възползват от добавен механичен диференциал с ограничено приплъзване (LSD) върху предната задвижваща ос, докато 4х4 моделите са оборудвани стандартно с модерната Torque Vectoring System на Nissan, заедно с Xtronic трансмисията на Nissan, 250 Нм и стандартни планки за смяна на скоростите от волана.
Juke NISMO RS се характеризира и със стратегическо заздравяване на каросерията, за да се увеличи здравината на усукване, и по-мощна спирачна система с по-големи дискове спрямо стандартния NISMO модел. Ревизираните пружини и амортисьори завършват пакета от динамични подобрения.
 
 
370Z NISMO е най-спортният и най-фокусиран 370Z до днес. 370Z NISMO се задвижва от 3,7-литров 6-цилиндров двигател с мощност 344 к.с., предлагащ сурово и незабравимо изживяване. С изключителен въртящ момент при ниски обороти, 370Z NISMO спринтира до 100 км/ч за само 5,2 сек. Дишайки през NISMO двойна ауспухова система, 370Z NISMO предлага и перфектния спортен саундтрак.
Предлагащ се само като купе с 6-степенна механична скоростна кутия, новият 370Z NISMO се характеризира с редица подобрения по окачването, въведени през 2014 като част от актуализациите за 2015 моделна година. За да се подобри комфорта на возията, твърдостта на задната пружина и амортисьор е променена, докато промени по мокетите и облицовката под задните калници допълнително намаляват шума от търкалянето на гумите.
 
 
При Nissan GT-R NISMO нещата са къде по-сериозни. Представен за пръв път в сериен вариант по време на автомобилен салон Париж 2014, и сега официално в продажба в Европа, GT-R NISMO е най-бързият и най-модерен сериен спортен автомобил Nissan до днес.
GT-R NISMO се задвижва от би турбо 3,8-литров V6 двигател с 600 к.с., който е силно модифициран от инженерите на NISMO. Комбиниран с ревизиран аеродинамичен пакет, генериращ допълнителни 100 кг притискаща сила, и специално настроено в Европа окачване, той прави последния GT-R най-забележителният към днешна дата.
Изпипан до съвършенство на легендарната „Нюрбургринг Нордшлайфе“ – където държи рекорда за обиколка за сериен автомобил, произвеждан в голям обем – новият GT-R NISMO въплъщава перфектно духа на марката NISMO, осигурявайки взимаща дъха динамика.
 
 

Коментирай

прочети още