На Голф с новия Peugeot 508

Днес бе представен официално в България новият Peugeot 508. Събитието се състоя в голф клуб Св. София. Клиенти и журналисти имаха възможност да направят премиерен тест драйв на новото премиум предложението на марката в сегмента D с новия EURO6 дизелов двигател 2.0 HDI 180 к.с. Също така журналистите имаха честта да се запознаят подробно с правилата играта със стик и топче. Голфът е технически спорт, който изисква големи умения, както физическа подготовка, така и умствена.

Новият Peugeot 508 е с нова радиаторна решетка и разчита на ново оборудване като сензорен екран, камера за движение на заден ход и система за наблюдение на мъртвата зона. Предната част на автомобила се характеризира с предните светлини - фарове, дневни светлини, мигачи, високотехнологични фарове за мъгла – 100% LED. Предният капак е с променен дизайн - по-хоризонтален, с което подобрява баланса между предната и задната част.

Задната част на седана е по-структурирана, с променен дизайн на задната броня, което подсилва защитната й функция. Задните светлини на седана също са с променен дизайн, който ги прави по-хоризонтални от преди, независимо дали гледани отстрани или отзад. Червеният опалов оттенък на трите ленти, наподобяващи ноктите на лъв, осигурява високотехнологична и характерна светлинна идентификация.
Интериорът също е променен. Арматурното табло сега включва 7-инчов сензорен екран, групиращ по интуитивен начин повечето от функциите на автомобила. Резултатът е, че централният панел сега е с изчистен дизайн, с по-малко бутони. Централната конзола включва нова затворена кутия за съхранение.

По отношение на двигателите, гамата предлага бензинови и дизелови мотори от последно поколение. При бензиновите двигатели, новият Peugeot 508 представя нов Евро 6 двигател 1,6 THP 165 Stop&Start, съчетан с 6-степенна механична предавателна кутия или с новата EAT6 6-степенна автоматична трансмисия. Заменяйки Евро 5 двигателя 1,6 THP 156, този нов агрегат с мощност 165 к.с. позволява намаляване на CO2 eмисиите на 129 г/км (6-степенна механична кутия), като най-доброто постижение на предишното поколение бе 144 г/км.

BlueHDi дизеловата технология се затвърждава с лансирането на новия Peugeot 508. Новият дизелов двигател 2,0 BlueHDi 180 к.с. с 6-степенна автоматична трансмисия EAT6, монтиран в седана, е сертифициран с eмисии на CO2 от 111 г/км, което е едно най-добрите съотношения между мощност и разход на гориво в сегмента.

HYbrid4 технологията, която остава уникално предложение в сегмента, е представена в седана и RXH. В резултат на добрите резултати при продажбите на Peugeot 3008, 508 и 508 RXH, Марката заема 2-ро място при продажбата на хибридни автомобили в Европа.
Новият Peugeot 508 бе представен за първи път в Лондон на 18 юни, преди броени дни на автомобилните изложения в Москва и Ченгду и днес – в София. Цените в България започват от 37 479 лв. с ДДС.

Коментирай

прочети още