Алианс между Renault-Nissan и Mitsubishi Motors Corporation

Алиансът Renault-Nissan и Mitsubishi Motors Corporation обявиха днес съвместните си намерения за проучване на няколко нови проекта, сред които общи продукти, технологии и производствени мощности на производителите на автомобили. В резултат на това бе постигнато съгласие, че стратегическото сътрудничество между Nissan и Mitsubishi Motors може да бъде разширено и да обхваща по-големия алианс Renault-Nissan.

Очаква се NMKV, съществуващото смесено дружество на Nissan и Mitsubishi Motors, да бъде разширено и за съвместно разработване на нова кола от сегмента на малките автомобили, включително и специален електромобил, който може да бъде предлаган в световен мащаб. Съвместно разработената платформа на автомобил „Kei“, разпространена на японския вътрешен пазар, ще послужи за основа на този продукт. Допълнителни подробности за всички продукти, пазари и производство ще бъдат обявени отделно.

Renault-Nissan

Алиансът Renault-Nissan е стратегическо партньорство между Renault (със седалище в Булон-Биянкур, Франция) и Nissan (със седалище в Йокохама, Япония), чиито общи продажби представляват един от всеки десет автомобили по света. Renault и Nissan са стратегически партньори от 1999 г. насам и са продали 8,1 милиона автомобили в почти 200 държави през 2012 г. Алиансът има стратегически сътрудничества с редица автомобилни производители, включително немската компания Daimler, китайската Dongfeng и регионални производители като Ashok Leyland в Индия.

Mitsubishi Motors Corporation

Mitsubishi Motors Corporation е глобален производител на моторни превозни средства, който продава и обслужва широка гама от превозни средства, включително и мини кари, миниванове, SUV, пикапи и седани в повече от 160 държави. Mitsubishi Motors е известен по света с инженерния си размах във всеки аспект от автомобилите – чрез модерен двигател, 4х4, безопасност и вече и електро мобилни технологии. Mitsubishi Motors пусна на пазара през 2009 г. автомобила с нула емисии i-MiEV, задвижван от батерия, като част от своята корпоративна мисия да предлага на потребителите повече екологично отговорни начини на придвижване.

Коментирай

прочети още